kaciwa..............

tarasa kaciwa........

ari ini terase cam bangang pulak dok kedai... kastemer xramai macam biasa..mybe pas2 raye ni masing2 poket nga kering walaupun orang gomen da gaji......orang swata lagi la... dalam poket tinggal debu2 time mandi air terjun ulu bendol 2 jerk.....
HQ pulak manjang kol tanye ade dokumen masuk ke x???
ade ke x???
BANGANG ke ape bos aku 2...
ko 2 cine... belum raye.... aku ngan bangsa aku masih mood raya setelah sebulan puasa...
dah tentu preperation 2 kaw2... setahun sekali maa....
yang penting bulan ni showroom aku 2 da lepas 4 bijik moto...
branch2 ko yang lain belum tentu boleh dapat 4... bukti... 2 kedai ko kat kamunting 2..
ade yang aku buang tipon 2 kang.... lansung ko xdapat tipon aku balik.....
tunggulah ko.. aku pun sekarang da ade bisnes keta...lau maju sok, aku downkan company ko ni baru padan muke ko.....
huhuhuhu..............

0 comments:

Post a Comment